Ukoliko želite da izgubite višak kilograma potrebno je da unosite namirnice koje sadrže malo kalorija, brzo zasite, dobar su izvor vlakana i ubrzavaju metabolizam. Unos zdravih namirnica, redovna masaža i fizička aktivnost pomažu u gubitku kilograma i sprečavaju dalje taloženje toksina i masnih naslaga.

Namirnice koje sagorevaju kalorije

1. Citrusi

Citrusi sadrže nutrijente koji sagorevaju masti, vlakna i vitamin C. Vitamin C ubrzava proces razgradnje masti i njihovu eliminaciju iz organizma. Najbolji citrusi su: grejpfrut, limun, limeta, pomorandže i paradajz. Konzumiranje svežih sokova i smutija takođe pomaže u sagorevanju masti.

2. Zeleni čaj

 

Zeleni čaj je bogat brojnim nutrijentima i antioksidantima. Pokreće metabolizam i eliminiše toksine. Odličan je za detoksikaciju organizma.

3. Mahunarke

Mahunarke predstavljaju dobar izvor proteina i vlakana koji pospešuju rad metabolizma. U mahunarke spadaju sočivo, različite vrste pasulja, grašak… Zbog velike količine vlakana mahunarke pospešuju rad creva.

4. Integralne žitarice

Intergalne žitarice su pune ugljenih hidrata i vlakana koji ubrzavaju metabolizam. Organizmu je potrebno vreme da svari žitarice i zato ćete se osećati sitim duže vremena. Ova hrana je bogata vitaminima, mineralima i ugljenim hidratima, a imaju vrlo nizak procenat masti. U ovu grupu namirnica spadaju celo zrno pšenice, kinoa, spelta, kamut, braon pirinač.

5. Cimet

Začinjena hrana pomaže organizmu da brže sagori kalorije. Začini nisu kalorični, ali mogu biti odličan dodatak jelima. Cimet pomaže u regulaciji nivoa šećera u krvi. To utiče na nivo energije organizma u toku dana.

6. Čia seme

Čia semenke su bogate vlaknima, proteinima i omega 3 masnim kiselinama koje ubrzavaju metabolizam, smanjuju apetit i podstiču sagorevanje masti. Ove semenke pomažu da se duže osećamo sitim i nemamo ptrebu da se prejedamo u toku dana.

Uz pametan izbor hrane, preporučujemo Vivaton masaže i redovnu fizičku aktivnost kako biste efikasno gubili kilograme i održavali optimalnu težinu.