Uzrok bola u leđima, ramenima i vratu, često nije samo fizički. Nagomilani stres i napetost mogu da izazovu promenu i napetost mišića, nerava, ligamenata i tetiva, što smanjuje protok krvi i kiseonika u telu.
Mišići bez dovoljno kiseonika mogu da stvore naslage mlečne kiseline, da izazovu bol, spazam, trnjenje ili utrnulost.

Kako možete da smanjite napetost u telu?

  • Meditirajte
  • Dišite duboko. Obratite pažnju na napetost u telu i dišite kroz tu napetost. Otpustite je.
  • Pijte vode
  • Pravite češće pauze dok radite za računarom
  • Rastežite se što više – radite jogu i pilates
  • Masirajte se. Vrat i gornji deo leđa možete i sami da izmasirate. Prvo krenite sa masažom jedne pa druge strane vrata i ramena. Pošto se na vratu nalaze tačke stresa, već ćete na ovaj način doprineti opuštanju celog tela. Počnite desnom rukom – kružnim pokretima pritiskanja i gnječenja pratite mišić koji ide od gornjeg dela vrata, preko korena vrata, do dela leđa koji možete da dohvatite i suprotno. Pojačavajte pritisak koliko vam prija. Izmasirajte i desnu stranu levom rukom. Ponavljajte vežbe nekoliko puta u toku dana po par minuta. Osetićete olakšanje.

Naša preporuka za otpuštanje stresa je Antistres masaža – manuelna tehnika masaže koja smanjuje bol u leđima, ukočenost vrata i vratnog dela kičme kao i glavobolje usled nepravilnog držanja tela. Pospešuje mikrocirkulaciju i snažno deluje na opuštanje blokada u telu.

U Vivatonu masaže rade profesionalni terapeuti koji će vam pomoći da otpustite stres iz celog tela i da uspostavite fizičku, mentalnu i emotivnu ravnotežu.

Zakažite relaks ili antistres masažu na brojeve telefona: 064 5612732