Samomasaža stopala predstavlja veoma korisnu tehniku koju možete da radite svako veče pre spavanja kako biste lakše utonuli u san. Na stopalima se nalaze akupresurne tačke koje su povezane sa svim organima i upravo masažom stopala revitalizujemo ceo organizam, opuštamo se i olakšavamo određene tegobe.

Redovnom masažom stopala mi pomažemo telu da se oslobodi toksina, aktiviramo imunoliški sistem, povećavamo vitalnu energiju, poboljšavamo cirkulaciju krvi i limfe, revitalizujemo se i podmlađujemo.

Kako masirati stopala?

Pre masaže stopala, napravite prirodnu toplu kupku za stopala u koju možete da dodate morsku so i nekoliko kapi etarskog ulja lavande. Topla voda će pokrenuti cirkulaciju i omekšati kožu, a etarsko ulje opustiti um i telo. Držite stopala u kupki 10-15 minuta i osušite ih.

Masaža stopala je veoma jednostavna.

  • Za masažu vam je potrebno hladno ceđeno ulje, na primer kokos, badem, susam, koje će te zagrejati između dlanova pre nego što počnete sa masažom. Nanesite ulje dugim, laganim, kružnim pokretima i zahvatajte celo stopalao. Pritisak bi trebalo da bude slabiji u početku, a vremenom sve dublji i jači. Ako osetite negde bolnu tačku, nežno je masirajte dok ne osetite olakšanje.
  • Izmasirajte pete i posvetite se svakom prstu i području ispod prstiju. Nastavite dalje da masirate i pređite na područje oko zglobova i gležnja. Oko zglobova se masirajte u smeru kazaljke na satu da biste pokrenuli cirkulaciju i energiju u telu.
  • Dišite i uživajte u tom trenutku otpuštanja napetosti i povezivanja sa sobom.

Svako stopalo masirajte 3—5 minuta, i posle masaže još jednom potopite stopala u kupku, ovog puta sa jednom kašikom EPSOM soli kako biste izbacili ostatak toksina i napetost iz nogu.

Ovim ritualom pokrenućete organizam, a vaša stopala će biti meka, opuštena i negovana.

Redovnom masažom stopala poboljšavamo zdravlje svih unutršanjih organa i povezujemo se sa svojim telom.